نکات رستوران داری

.....................



نکات رستوران داری

اوج ممکن است یک انتظار جهانی نباشد ، اما در رستوران های آمریکایی معمول است. بسیاری از سرورها در آمریکا بسته به قوانین محلی که در آن کار می کنند کمتر از حداقل دستمزد ساعتی پرداخت می شوند و نکات آنها بخش قابل توجهی از درآمد آنها را تأمین می کند. همچنین یک تاریخ طولانی در رابطه با اوج  در ایالات متحده وجود دارد. اگر خدمات خوبی به دست آورده اید ، یک نکته مناسب برای یک کار خوب را به سرور اختصاص دهید. اما بسیاری از شام ها در مورد قوانین و قوانین و قوانین و نحوه محاسبه نوک کاملاً مطمئن نیستند.

قدر به نکته

در ایالات متحده معمولاً متوسط ​​نوک یک رستوران بین 15 تا 20 درصد از این قبض در نظر گرفته می شود. با این حال ، یک بررسی زاگات در سال 2016 نشان داد که میانگین نوک در رستوران های آمریکایی 18.9 درصد است. (این آخرین اطلاعات موجود از ژانویه 2018 بود.)

اخیراً چند رستوران ، به ویژه در سواحل شرق و غرب ، نکات خود را از دست داده و خود را به عنوان رستوران های نوک تستی فراخوانده اند. این رستوران ها مبلغی ساعتی سرورها را برای پوشش دادن نکات از دست دادن آنها افزایش می دهند ، و از شما انتظار نمی رود یک نکته را رها کنید. اما تاكنون اكثر رستورانها دارای نوكی نیستند ، و شما باید یك نکته برای سرور بگذارید ، مگر اینکه یقین داشته باشید كه این رستوران دارای نوكی است (معمولاً یك یادداشت در منو یا چك وجود دارد).

اما ایالات متحده عادی نیست. در ایتالیا، به عنوان مثال، از مردم به علت نوک نیست و یا نوک بسیار کمی، به ویژه از آنجا که بیشتر osterias و trattorias شامل یک ایل servizio (یا خدمات) می باشد. و در ایرلند ، توصیه می شود حدود 10 درصد در میخانه ها و رستوران های ایرلندی توصیه شود.

چگونه یک نکته را محاسبه کنیم

بعد از تصمیم گیری در مورد درصد درصد می خواهید ، نوک خود را بر اساس کل قبل از مالیات محاسبه کنید. همچنین بررسی کنید و ببینید هزینه سرویس وجود دارد یا خیر ، در این صورت شما نباید هیچ نکته اضافی را کنار بگذارید (مگر اینکه تجربه فوق العاده ای با کارمندان داشته باشید).

اگر تعداد زیادی نوشیدنی الکلی سفارش داده اید ، شاید بخواهید نوک غذای خود را جدا از نوشیدنی های خود محاسبه کنید. شما می توانید نوشیدنی ها را با نوعی پایین تر ، معمولاً در حدود 10 تا 15 درصد ، به جای 15 تا 20 درصد که معمولاً برای مواد غذایی است ، نوک کنید.  

اگر از کوپن یا تخفیف استفاده کرده اید ، نوک خود را بر اساس مبلغی که بدون آن تخفیف ها پرداخت کرده اید ، محاسبه کنید. 

آداب معاشرت

اگر درخواست ها یا الزامات خاصی مانند مهمانی بزرگ ، بچه های خردسالی که مشکلاتی ایجاد کرده اند یا محدودیت های خاصی در رژیم غذایی دارید ، ترک نکته کمی بالاتر و قابل توجه است.

حتی اگر صاحب رستوران به شما خدمت کند ، باید حداقل 15 درصد او را راهنمایی کنید. گفته شده است که نیازی به نوک زدن مالکان نیست زیرا اگر صاحب سرور شماست ، شما مالک را از پرداخت وی به همان روشی که سرور را محروم می کنید محروم نمی کنید. با این حال ، آداب معاشرت نیاز دارد که شما مالک را نوک بزنید زیرا مالک سرویس ارائه می دهد ، و شما با ارائه کمی جبران اضافی به آن سرویس پاسخ می دهید.

حساب ذهنی

برای محاسبه نکات ، دو ترفند حسابی مفید وجود دارد: 

  • اگر در حال جمع آوری 15 درصد هستید ، مبلغ پیش مالیات را 10 درصد ضرب کرده و نیمی از آن را اضافه کنید. بنابراین اگر قبض 27.50 دلار دارید ، 10 درصد 2.75 دلار است و نیمی از این مبلغ تقریبا 1.38 دلار است. قیمت کل 4.13 دلار خواهد بود و نوک 4.20 دلار کاملاً قابل قبول خواهد بود.
  • روش آسان دیگر ، بررسی میزان مالیات فروش خود است. اگر مالیات فروش شما تقریباً 8 درصد باشد ، آنگاه این مقدار را دو برابر کنید و سرور شما یک نکته 15 تا 16 درصد دریافت کند.
  • محاسبه یک نکته 20 درصد ساده است. فقط 10 درصد از صورتحساب را بفهمید و دو برابر کنید. 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نکات رستوران داری,

نوشته شده توسط آرامش در یک شنبه 2 شهريور 1399

و ساعت 15:32



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by javooni ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




آرامش




اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آرامش و سبک زندگی و آدرس javooni.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












سفر کربلا , لاغری سریع , مد و فشن , سبک زندگی , آشپزی , اصول موفقیت در زندگی , ایده های کار در منزل , داستان جالب , نسخه های مایکروسافت , دکتر چمران , آرامش و آسایش , خرید مبلمان , سرویس خواب , جلو مبلی , خواص زنجبیل ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: